Článok | Barbora Magočová | 24. 3. 2025
![Influenceri majú povinnosti aj voči spotrebiteľom. Za čo ich možno postihovať?]()
Ak ste na sociálnych sieťach, influencerom sa prakticky nevyhnete. Algoritmus vám spravidla ukáže hlavne tých, ktorí sa prezentujú presne podľa vášho gusta. Vďaka tomu sa s nimi ľahšie stotožníte – a tým pádom nimi zverejňovaný obsah nepodrobujete takému kritickému náhľadu ako bežné reklamy. Ľahko sa tak môže stať, že si na ich odporúčanie zbytočne kúpite predražený produkt, ktorý vám prinajhoršom môže ešte aj uškodiť.
SEO PR | PR článok | 1. 3. 2025
![6 kľúčových investícií pre mladú firmu]()
Článok | Ivana Sladkovská | 15. 8. 2024
![CEO Kiwi.com Oliver Dlouhý: Predávať letenky Ryanairu je pre nás veľká vec]()
Jeho firma si počas covidu prešla najväčším škandálom. Zákazníkom sa nevracali peniaze za zrušené lety a korunu tomu nasadila kauza s Ryanairom. Aerolinka odmietla akceptovať palubné lístky vydané predajcom leteniek Kiwi. To je však už minulosť. Ryanair sa stal ich partnerom a peniaze sa zákazníkom vracajú instantne. Oliver Dlouhý, riaditeľ a zakladateľ Kiwi.com v rozhovore pre Peniaze.sk otvorene hovorí, čo musel obetovať.
Článok | Redakcia | 10. 7. 2024
![Popularita mladej banky raketovo rastie. Slováci v nej majú viac ako 180 miliónov eur]()
Revolut, jedna z najhodnotnejších európskych fintechových spoločností, hlási rekordný rok. S príjmami vo výške 2,1 miliardy eur a ziskom pred zdanením 503 miliónov eur, Revolut upevňuje svoju pozíciu na trhu. Na Slovensku využíva Revolut viac ako 200-tisíc retailových zákazníkov, pričom ich počet sa zvýšil o 48 %.
Článok | Miroslav Homola | 15. 10. 2018
![7 najčastejších chýb e-mail marketingu]()
E-mail je jeden z najmocnejších marketingových nástrojov. Ak je používaný správne, môže priniesť viac zákazníkov. Práca s e-mailom sa môže zdať jednoduchá, ale opak je pravdou. Pozreli sme sa na 7 najčastejších chýb pri e-mail marketingu.
Článok | Roland Regely | 10. 7. 2018
![Kupujú Slováci výrobky podľa reklám? Rozhoduje skôr cena produktu]()
Celebrita v reklame upúta len dve percentá ľudí, cena však skoro polovicu