Kupujú Slováci výrobky podľa reklám? Rozhoduje skôr cena produktu
Článok | Roland Regely | 10. 7. 2018
Celebrita v reklame upúta len dve percentá ľudí, cena však skoro polovicu
Marketing je proces, ktorý je zameraný na uspokojovanie potrieb zákazníkov. Vykonáva sa pomocou techník a nástrojov marketingového výskumu, vďaka ktorým dochádza k zaisteniu potrieb a želaní zákazníka zo strany spoločnosti, firmy alebo ďalších organizácií.
Zoradiť podľa: čítanosti | chronologicky | hodnotenie
Článok | Roland Regely | 10. 7. 2018
Celebrita v reklame upúta len dve percentá ľudí, cena však skoro polovicu
Článok | Miroslav Homola | 15. 10. 2018
E-mail je jeden z najmocnejších marketingových nástrojov. Ak je používaný správne, môže priniesť viac zákazníkov. Práca s e-mailom sa môže zdať jednoduchá, ale opak je pravdou. Pozreli sme sa na 7 najčastejších chýb pri e-mail marketingu.
Článok | Ivana Sladkovská | 15. 8. 2024
Jeho firma si počas covidu prešla najväčším škandálom. Zákazníkom sa nevracali peniaze za zrušené lety a korunu tomu nasadila kauza s Ryanairom. Aerolinka odmietla akceptovať palubné lístky vydané predajcom leteniek Kiwi. To je však už minulosť. Ryanair sa stal ich partnerom a peniaze sa zákazníkom vracajú instantne. Oliver Dlouhý, riaditeľ a zakladateľ Kiwi.com v rozhovore pre Peniaze.sk otvorene hovorí, čo musel obetovať.
Článok | Redakcia | 10. 7. 2024
Revolut, jedna z najhodnotnejších európskych fintechových spoločností, hlási rekordný rok. S príjmami vo výške 2,1 miliardy eur a ziskom pred zdanením 503 miliónov eur, Revolut upevňuje svoju pozíciu na trhu. Na Slovensku využíva Revolut viac ako 200-tisíc retailových zákazníkov, pričom ich počet sa zvýšil o 48 %.
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články