internetový obchod

Na čo dať pozor pri vianočných tovaroch a čo robiť, ak ste kúpili nebezpečný výrobok?

Článok | Barbora Magočová | 12. 12. 2022

Na čo dať pozor pri vianočných tovaroch a čo robiť, ak ste kúpili nebezpečný výrobok?
+2

Predvianočný čas je obdobím výpredajov a nadmerného utrácania peňazí. Intenzívne sa nakupuje výzdoba, hračky, svetelné reťaze ale aj iné druhy tovarov, ktorými chceme obdarovať svojich najbližších. Na čo by ste sa pri nákupe vianočného sortimentu mali zamerať z hľadiska bezpečnosti?

Vyberáte tovar podľa recenzií na internete? Ako spoznať tie falošné a čo na ne hovorí právo?

Článok | Barbora Magočová | 8. 12. 2022

Vyberáte tovar podľa recenzií na internete? Ako spoznať tie falošné a čo na ne hovorí právo?
+2

Užívateľské hodnotenie produktu je referencia, ktorej mnoho ľudí prikladá oveľa väčšiu váhu než reklame či odporúčaniu od rôznych influencerov. Obchodníci sú si toho veľmi dobre vedomí; tí menej poctiví sa preto snažia do spotrebiteľských recenzií zasahovať.

5 vecí, ktoré je dobré vedieť, ak chcete vrátiť tovar zakúpený v e-shope

Článok | Barbora Magočová | 31. 3. 2021

5 vecí, ktoré je dobré vedieť, ak chcete vrátiť tovar zakúpený v e-shope
+2

Nakupovanie v e-shopoch je z právneho hľadiska výhodnejšie, než v klasických kamenných obchodoch. Neplatí to však vždy. Čo treba vedieť, aby ste sa nenechali obchodníkmi zbytočne napáliť?

Ako reklamovať alebo vrátiť vianočný darček

Článok | Roland Regely | 24. 1. 2018

Ako reklamovať alebo vrátiť vianočný darček
+5

Pokazil sa? Nesedí vám? Prečítajte si ako a kedy je možné vrátiť darček, ktorý ste dostali na Vianoce.

E-shopy už nemôžu trestať zákazníkov za to, že sú z inej krajiny

Článok | Roland Regely | 15. 12. 2017

E-shopy už nemôžu trestať zákazníkov za to, že sú z inej krajiny
0

Vyjednávači Európskeho parlamentu, Rady EÚ a Európskej komisie dosiahli dohodu o geoblokácii, čiže odbúravaní obchodných bariér v internetovom obchode s tovarom a službami v Európskej únii.

Darčeky z e-shopov pomaly dobiehajú kamenné prevádzky

Článok | Roland Regely | 14. 12. 2017

Darčeky z e-shopov pomaly dobiehajú kamenné prevádzky
0

Už len 20 % Slovákov kupuje všetky vianočné darčeky v klasických obchodoch.

Kedy a za akých podmienok možno vrátiť tovar z e-shopu

Článok | Roland Regely | 29. 11. 2017

Kedy a za akých podmienok možno vrátiť tovar z e-shopu
0

Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od zmluvy pri kúpe tovaru cez e-shop takmer vo väčšine prípadov.

Do IKEA už nemusíte chodiť osobne. Nábytkársky gigant spustil e-shop

Článok | Roland Regely | 16. 2. 2017

Do IKEA už nemusíte chodiť osobne. Nábytkársky gigant spustil e-shop
+5

Zákazníci na Slovensku si odteraz môžu vybrať, zaplatiť a objednať dopravu bytového zariadenia IKEA na webstránke tohto obchodného domu s nábytkom. Doprava nábytku domov však môže nákup poriadne predražiť.