Článok | Barbora Magočová | 31. 3. 2021
Nakupovanie v e-shopoch je z právneho hľadiska výhodnejšie, než v klasických kamenných obchodoch. Neplatí to však vždy. Čo treba vedieť, aby ste sa nenechali obchodníkmi zbytočne napáliť?
Článok | Roland Regely | 29. 11. 2017
Ako spotrebiteľ máte právo odstúpiť od zmluvy pri kúpe tovaru cez e-shop takmer vo väčšine prípadov.
Článok | Roland Regely | 16. 2. 2017
Zákazníci na Slovensku si odteraz môžu vybrať, zaplatiť a objednať dopravu bytového zariadenia IKEA na webstránke tohto obchodného domu s nábytkom. Doprava nábytku domov však môže nákup poriadne predražiť.
Článok | Barbora Magočová | 8. 12. 2022
Užívateľské hodnotenie produktu je referencia, ktorej mnoho ľudí prikladá oveľa väčšiu váhu než reklame či odporúčaniu od rôznych influencerov. Obchodníci sú si toho veľmi dobre vedomí; tí menej poctiví sa preto snažia do spotrebiteľských recenzií zasahovať.
Článok | Barbora Magočová | 12. 12. 2022
Predvianočný čas je obdobím výpredajov a nadmerného utrácania peňazí. Intenzívne sa nakupuje výzdoba, hračky, svetelné reťaze ale aj iné druhy tovarov, ktorými chceme obdarovať svojich najbližších. Na čo by ste sa pri nákupe vianočného sortimentu mali zamerať z hľadiska bezpečnosti?
Článok | Roland Regely | 24. 1. 2018
Pokazil sa? Nesedí vám? Prečítajte si ako a kedy je možné vrátiť darček, ktorý ste dostali na Vianoce.
Článok | Roland Regely | 14. 12. 2017
Už len 20 % Slovákov kupuje všetky vianočné darčeky v klasických obchodoch.
Článok | Roland Regely | 15. 12. 2017
Vyjednávači Európskeho parlamentu, Rady EÚ a Európskej komisie dosiahli dohodu o geoblokácii, čiže odbúravaní obchodných bariér v internetovom obchode s tovarom a službami v Európskej únii.