Zákaznícka podpora - aktualizované: 3. 4. 2025
Miesto výkonu práce:
Slovensko
Spoločnosť
EURES
Mzda (v hrubom):
1300 € za mesiac
Dátum nástupu
Dohodou
Dátum pridania ponuky
2. 4. 2025
Dátum poslednej aktualizácie
3. 4. 2025
Druh pracovného pomeru
Sezónna práca
Pracovná oblasť
Personalistika, administratíva a služby zákazníkom
Naša zákaznícka podpora poskytuje zákazníkom prvotriednu skúsenosť prvotriednej spoločnosti. V závislosti od tímu ku ktorému sa pripojíte, úspešný kandidát bude asistovať zákazníkom pri akomkoľvek probléme týkajúceho sa produktu alebo služieb, platby, nákupu, ceny, stavu objednávky, informácie o sledovaní zásielky, zrušenie objednávky, prevodu peňazí, tvorba obsahu sociálnych médií, klasifikácie reklamy, chybné streamovanie, obsahu a pod. Existuje veľké množstvo podporných rolí.
Ak plynule hovoríte slovensky alebo česky a anglicky a máte vynikajúce komunikačné schopnosti, v spoločnosti Teleperformance v Grécku sú voľné pozície v oblasti zákazníckeho servisu, technickej podpory (helpdesk) a predaja.
Je to skvelá príležitosť na rozvoj vašej kariéry a prácu pre multinárodnú spoločnosť, kde môžete získať cenné skúsenosti a zručnosti pri zastupovaní jednej z najväčších svetových značiek. Okrem toho budete súčasťou spoločnosti, ktorá podporuje rozmanitosť a ponúka rovnaké príležitosti všetkým bez ohľadu na pohlavie, etnický pôvod, náboženstvo, kultúru alebo vek.
Čo budete robiť:
Ak plynule hovoríte slovensky alebo česky a anglicky a máte vynikajúce komunikačné schopnosti, v spoločnosti Teleperformance v Grécku sú voľné pozície v oblasti zákazníckeho servisu, technickej podpory (helpdesk) a predaja.
Je to skvelá príležitosť na rozvoj vašej kariéry a prácu pre multinárodnú spoločnosť, kde môžete získať cenné skúsenosti a zručnosti pri zastupovaní jednej z najväčších svetových značiek. Okrem toho budete súčasťou spoločnosti, ktorá podporuje rozmanitosť a ponúka rovnaké príležitosti všetkým bez ohľadu na pohlavie, etnický pôvod, náboženstvo, kultúru alebo vek.
Čo budete robiť:
- Komunikácia so zákazníkmi prostredníctvom telefónu, chatu a e-mailu
- Sledovanie a riešenie prípadov s cieľom ich efektívneho a včasného uzavretia
- Udržiavanie vysokej úrovne spokojnosti zákazníkov pri zastupovaní významnej značky
- Poskytovanie a udržiavanie silných, profesionálnych vzťahov so všetkými partnermi a prejavovanie empatie
- Práca na dosahovaní cieľov stanovených klientom a interných cieľov
Zdroj ponuky: worki.sk

Na akú profesiu sa hodíte?
- Priradíme vás k jednému z 16 osobnostných typov
- Detailne popíšeme váš typ osobnosti
- Vybereme povolania, pre ktoré sa hodíte
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články
„Vlaky zadarmo“ nekončia, potvrdil rezort. Cestujúci si však priplatia
Prichádza historická zmena v dôchodkoch, Sociálna poisťovňa ju už chystá
Od apríla platia vyššie sumy stravného: Koľko dostanete a čo sa mení?
Veľkonočné sviatky menia výplaty dôchodku, skupina dôchodcov ho dostane skôr
Dostali ste prémie alebo 13. plat? Urobte si z peňazí „vankúš“