Ste v karanténe kvôli koronavírusu? Ako sa to prejaví na vašej mzde
10. 3. 2020 | Roland Regely
Koronavírus straší svet, bežných ľudí, ale aj zamestnávateľov. Prečítajte si, na čo všetko máte nárok, ak pracujete v karanténe.
Miesto výkonu práce:
Nová Dubnica
Spoločnosť
Bytový podnik, mestská príspevková organizácia
Mzda (v hrubom):
1300 € – 1500 € za mesiac
Dátum nástupu
Ihneď
Dátum pridania ponuky
10. 1. 2025
Dátum poslednej aktualizácie
10. 1. 2025
Druh pracovného pomeru
Pracovný pomer na dobu neurčitú (Trvalý pracovný pomer)
Pracovný pomer na určitú dobu
Pracovná oblasť
Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
Samospráva
Stručná charakteristika spoločnosti: Stabilná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2003 v oblasti správy majetku mesta Nová Dubnica a v oblasti správy bytových domov so základným počtom zamestnancov v počte 10, mimo dohodárov. Druh pracovného pomeru: plný úväzok Informácie o výberovom konaní: Výhoda – pre uchádzačov, ktorí majú záujem o dlhodobé stabilné miesto Výhoda – pre uchádzačov s praxou a skúsenosťami v danej oblasti – podvojné účtovníctvo a rozpočtovníctvo, flexibilita, záujem ďalej sa vzdelávať v odbore, komunikatívnosť, schopnosť adaptovať sa na zmeny, schopnosť navrhovať vlastné riešenia, precíznosť, logické myslenie a analytické myslenie, odolnosť voči stresu a samostatnosť v práci - práca v internom prostredí malej spoločnosti Kompletné vedenie podvojného účtovníctva: - posudzovanie faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - účtovanie rôznych typov agend (bankové účty 33 bankových účtov, vedenie evidencie o pohybe a stave všetkých fondových účtov, bankové výpisy, interné doklady, odberateľské a dodávateľské faktúry, vyúčtovanie pracovných ciest, vykonávanie účtovných prác súvisiacich so správou majetku a evidenciou tohto majetku a pod.), - príprava účtovných závierok, daňových priznaní k DPH, účtovných závierok a priznaní k dani z príjmov PO, výkazov a poznámok, konsolidované uzávierky, štatistika, - komunikovanie s kontrolnými, daňovými úradmi, audítormi a ostatnými inštitúciami Rozpočtovníctvo – príprava rozpočtov a vyhodnotenie rozpočtu mestskej príspevkovej organizácie - príprava materiálov na Mestské zastupiteľstvo - výsledky hospodárenia, rozpočet, zmeny rozpočtu a vyhodnotenie rozpočtu - koordinácia prác pri vypracovaní položiek rozpočtu, komplexné spracovanie rozpočtu a podnikateľského plánu - spracovanie odborných podkladov čerpania rozpočtu, účtovanie cez rozpočet v hlavnej činnosti Komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy - vedenie personálnej (pracovné zmluvy) a mzdovej agendy, príprava mzdových podkladov, BOZP - vyúčtovanie stravného, - spracovanie mesačných, kvartálnych, ročných hlásení pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne, finančnú správu, - spracovanie evidenčných listov zamestnancov na účely dôchodkového poistenia,, - spracovanie nemocenských dávok a spolupráca pri ich vyplácaní cez sociálnu poisťovňu, - vyhotovenie potvrdení o zamestnaní, o príjme atď. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním v danej oblasti stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti - plnenie úloh vyplývajúcich zo Zákonníka práce, Zákona o verejnej službe a Zákona o zamestnanosti - pokročilé ovládanie administratívnych prác a práce s počítačom - MS Word, Excel, Outlok Informácia o pracovnej dobe a zamestnanecké výhody, benefity: - Pracovná doba od 7:00-15:00, v stredu od 7:00-17:00, v piatok 7:00-13:00 - Stravné v zmysle zákona - príspevok zo SF
Zdroj ponuky: worki.sk
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články