Stručná charakteristika spoločnosti: Stabilná spoločnosť pôsobiaca na trhu od roku 2003 v oblasti správy majetku mesta Nová Dubnica a v oblasti správy bytových domov so základným počtom zamestnancov v počte 10, mimo dohodárov. Druh pracovného pomeru: plný úväzok Informácie o výberovom konaní: Výhoda – pre uchádzačov, ktorí majú záujem o dlhodobé stabilné miesto Výhoda – pre uchádzačov s praxou a skúsenosťami v danej oblasti – podvojné účtovníctvo a rozpočtovníctvo, flexibilita, záujem ďalej sa vzdelávať v odbore, komunikatívnosť, schopnosť adaptovať sa na zmeny, schopnosť navrhovať vlastné riešenia, precíznosť, logické myslenie a analytické myslenie, odolnosť voči stresu a samostatnosť v práci - práca v internom prostredí malej spoločnosti Kompletné vedenie podvojného účtovníctva: - posudzovanie faktúr z daňového a účtovného hľadiska, - účtovanie rôznych typov agend (bankové účty 33 bankových účtov, vedenie evidencie o pohybe a stave všetkých fondových účtov, bankové výpisy, interné doklady, odberateľské a dodávateľské faktúry, vyúčtovanie pracovných ciest, vykonávanie účtovných prác súvisiacich so správou majetku a evidenciou tohto majetku a pod.), - príprava účtovných závierok, daňových priznaní k DPH, účtovných závierok a priznaní k dani z príjmov PO, výkazov a poznámok, konsolidované uzávierky, štatistika, - komunikovanie s kontrolnými, daňovými úradmi, audítormi a ostatnými inštitúciami Rozpočtovníctvo – príprava rozpočtov a vyhodnotenie rozpočtu mestskej príspevkovej organizácie - príprava materiálov na Mestské zastupiteľstvo - výsledky hospodárenia, rozpočet, zmeny rozpočtu a vyhodnotenie rozpočtu - koordinácia prác pri vypracovaní položiek rozpočtu, komplexné spracovanie rozpočtu a podnikateľského plánu - spracovanie odborných podkladov čerpania rozpočtu, účtovanie cez rozpočet v hlavnej činnosti Komplexné spracovanie personálnej a mzdovej agendy - vedenie personálnej (pracovné zmluvy) a mzdovej agendy, príprava mzdových podkladov, BOZP - vyúčtovanie stravného, - spracovanie mesačných, kvartálnych, ročných hlásení pre sociálnu poisťovňu, zdravotné poisťovne, finančnú správu, - spracovanie evidenčných listov zamestnancov na účely dôchodkového poistenia,, - spracovanie nemocenských dávok a spolupráca pri ich vyplácaní cez sociálnu poisťovňu, - vyhotovenie potvrdení o zamestnaní, o príjme atď. Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním v danej oblasti stredoškolské s maturitou vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa Ostatné znalosti - plnenie úloh vyplývajúcich zo Zákonníka práce, Zákona o verejnej službe a Zákona o zamestnanosti - pokročilé ovládanie administratívnych prác a práce s počítačom - MS Word, Excel, Outlok Informácia o pracovnej dobe a zamestnanecké výhody, benefity: - Pracovná doba od 7:00-15:00, v stredu od 7:00-17:00, v piatok 7:00-13:00 - Stravné v zmysle zákona - príspevok zo SF