- príprava pracovných zmlúv, dodatkov
- prihlasovanie a odhlasovanie zamestnancov v poisťovniach
- komunikácia, príprava podkladov, hlásení a výkazov pre sociálnu a zdravotnú poisťovňu
- tvorba prehľadov a hlásení pre príslušný daňový či štatistický úrad
- príprava podkladov pre spracovanie miezd (nahrávanie personálnych údajov do informačného systému, evidencia a spracovanie dochádzky, príspevkov zo soc. fondu...)
- administratívne činnosti mzdového oddelenia (zápočtové listy, PN, potvrdenia o príjme zamestnancov, evidencia a vystavovanie vstupných a výstupných dokladov...)
- spracovanie ELDP, archivovanie dokladov, evidencia mzdových listov
- pripravovanie podkladov mesačných mzdových uzávierok
- sledovanie legislatívnych zmien a ich aplikácia pre potreby zamestnávateľa
- evidovanie a spracovanie zrážok zo mzdy ako exekúcie, stravné, vyúčtovania a pod.