- administratívne práce spojené s chodom spoločnosti
- vybavovanie telefonickej, mailovej a poštovej komunikácie
- vystavovanie faktúr /KROS/ - prípadne zaučíme
- spracovanie mesačných podkladov pre účtovníčku
- spracovanie mesačných uzávierok interných a externých zamestnancov (dochádzky)
- komplexná asistencia pre určených nadriadených zamestnancov
- organizovanie stretnutí nadriadeného, riadenie kalendárov, sledovanie termínov, starostlivosť o návštevy
- účasť na firemných poradách a stretnutiach
- plnenie úloh zadaných nadriadenými
- organizácia firemných akcií
- po zaškolení práca s interným systémom
- spolupráca s jednotlivými oddeleniami
- v prípade potreby komunikácia so štátnymi inštitúciami (sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad,...)
- vypracovanie pracovných Zmlúv a Dohôd o pracovnej činnosti
- evidencia skladu, áut a náradia
- a iné