- Zodpovednosť za vstupnú, medzioperačnú a výstupnú kontrolu
- Medzioperačná kontrola
– hodnotenie dodávateľov a zvyšovanie kvality, analýza procesov a celkového mesačného trendu, vyhodnotenie nápravných opatrení, kontrola QRQC procesu
- Spokojnosť zákazníka
– zhromažďovanie podkladov a analýz na vyhodnocovanie stavu a smerovania vzťahu zákazník a dodávateľ
- QIR
– rýchle a promptné vykonávanie nápravných opatrení po obdržaní sťažností a reklamácií
- Zodpovednosť za ISO/TS 16 949 Systém manažérstva kvality
- Podpora kórejského manažéra kvality
- Zodpovednosť za vypracovávanie a prípravu podkladov pre preskúmanie manažmentom
- Udržiavanie a aktualizácia dokumentácie
- Vypracovanie správ pri nájdení problému s kvalitou a kontrola efektívnosti nápravného opatrenia podľa stanovených kritérií
- Kontrola materiálov, surovín a hotových výrobkov v zmysle platných pracovných postupov.