Pridajte sa k tímu špecialistov a podieľajte sa na zlepšovaní kvality výrobkov a procesov.
Vaše hlavné úlohy a zodpovednosti:
- Riešenie zákazníckych a dodávateľských reklamácií (8D) a interných nezhôd.
- Znalosť procesov a systémov manažérstva kvality (SPC, MSA, FMEA, CP, PPAP, APQP).
- Tvorba PPAP dokumentov a príprava na audity, realizácia nápravných opatrení.
- Vystavovanie a schvaľovanie dokumentácie pre existujúce a nové produkty.
- Účasť na procese transferov nových výrobkov do výroby, príprava vzoriek a dokumentácie (PPAP, EMPB).
- Komunikácia so zákazníkmi a dodávateľmi pri riešení problémov a reklamácií.
- Koordinácia reklamácií, spracovanie 8D reportov a analýza koreňových príčin.
- Návrh a koordinácia nápravnej a preventívnej činnosti.
- Organizácia stretnutí s dodávateľmi, zákazníkmi a internými oddeleniami.
- Školenie pracovníkov v oblasti kvality a podpora pri realizácii auditov.