- servis klientov na klientskom centre podľa otváracích hodín 2x do týždňa + homeoffice
- práca s pridelenou databázou klientov
- vyhľadávanie obchodných aktivít
- spracovanie obchodných prípadov
- spracovanie pridelených projektov a kampaní
- aktívna komunikácia s klientmi
- spracovanie zmluvnej dokumentácie
- spracovanie poistných udalostí a iná administratívna činnosť
Prečo pracovať práve u nás?
· Viete získať viac skúseností, vzdelávania a viac pracovných výziev
· Kariérny rast automaticky na základe výsledkov
· Finančný príjem s pohyblivou a Fixnou zložkou, kvartálnymi odmenami
· Súťaže a Motivácia je prirodzenou súčasťou pozície
· Máte možnosť využite svoje skúsenosti, nápady a riešenia
· Podporujeme ďalší rozvoj odborných znalostí a zručností vrátane učenia sa od úspešných odborníkov
Pri akých aktivitách využijete Vaše skúsenosti, či získate nové?
· Správa prideleného portfólia klientov v uvedenom regióne s cieľom zabezpečiť rast produkcie
· Akvizícia nových klientov v regióne
· Zabezpečovať vysoko profesionálny a kvalitný servis a poradenstvo na klientskom centre
· Monitoring situácie klientov vrátane navrhovania opatrení
· Zabezpečovanie rozvoja a prehlbovanie obchodných vzťahov s klientmi
· Sledovanie prostredia a konkurencie vo zverenom regióne
· Aktívna komunikácia s ostatnými útvarmi poisťovne