Ide o kumulovanú pozíciu asistenta a referenta pre poskytovanie súčinností orgánov štátnej / verejnej správy ktorý:
Pripravuje podklady na porady pre riaditeľa úseku.
Organizuje porady úseku.
Eviduje a prerozdeľuje došlú poštu úseku a zároveň zabezpečuje odoslanie pošty za úsek a spolupracuje s podateľňou. Vedie poštový denník.
Zodpovedá za spracovanie dochádzky úseku v systémoch Watt a SAP.
Koordinuje a objednáva nákup kancelárskych potrieb.
Vybavuje žiadosti pracovníkov úseku ohľadne výmeny / dodania techniky.
Vedie evidenciu a archiváciu dokumentov úseku.
Poskytuje administratívnu podporu a pomoc podľa potreby pracovníkom úseku.
Agenda súčinností:
Prerozdeľuje a vybavuje žiadosti o súčinnosť od orgánov štátnej / verejnej správy.
Komunikuje ohľadne bližšej špecifikácie žiadostí so žiadateľmi písomne a telefonicky.
Vyhľadáva v prevádzkovom informačnom systéme spoločnosti potrebné informácie.
Konzultuje špecifické žiadosti s príslušnými kompetentnými úsekmi spoločnosti.
Eviduje vyriešené súčinnosti a vedie ich archiváciu.
Rieši a zabezpečuje ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadeného.