Aby sme skvalitnili náš servis pre klientov, vytvorili sme na pobočkách našej spoločnosti pozíciu, ktorej podstatou je poskytovanie profesionálneho poradenstva a podpory klienta v rôznych oblastiach.
Ak Vás zaujíma, ako prebieha deň Klientskeho servisného pracovníka, tu sa dozviete viac:
• od prichádzajúcich klientov na pobočku zisťuje ich potreby a očakávania
• podľa požiadavky poskytuje základné informácie k službám, produktom alebo servisným otázkam
• preberá žiadosti od klientov a postupuje ich na ďalšie vybavenie
• ak má klient záujem o uzatvorenie poistnej zmluvy alebo inú službu, dohodne termín s poisťovacím poradcom
• súčasťou práce je aj riešenie podnetov a prípadných reklamácií klientov
• odpovedá aj na telefonické alebo mailové požiadavky
• spracováva administratívu a ak je to potrebné, pripraví operatívne reporty pre nadriadeného