Od júla bude ťažšie získať úver. Pozrite si, ako obísť pravidlá
25. 6. 2021 | Redakcia
Niektorým ľuďom sa od 1. júla tohto roka skomplikuje cesta k získaniu pôžičky či hypotéky. Zvyšuje sa totiž životné minimum.
Vybrané voľné pracovné miesto už bolo obsadené alebo zrušené
Miesto výkonu práce:
Bratislava
Spoločnosť
Patchworks Slovakia s. r. o.
Mzda (v hrubom):
1750 € za mesiac
Dátum nástupu
ihneď
Dátum pridania ponuky
10. 5. 2022
Dátum poslednej aktualizácie
11. 5. 2022
Pracovný a mimopracovný pomer
pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť
IT a telekomunikácie
Zhrnutie a náplň práce:
Dohliadať na efektívnosť prevádzkovania služby Support Service, zabezpečovať včasný a profesionálny prístup k službám zákazníkom, prehodnocovať interné nástroje a systémy na identifikáciu oblastí na zlepšenie, implementovať a navrhovať technické riešenia a udržiavať rotáciu podpory, aby sa zabezpečilo dostatočné pokrytie počas prevádzkových hodín podpory.
Oblasti zodpovednosti zahŕňajú:
Poznámka: zodpovednosti môžu byť pridané alebo zmenené tak, aby zodpovedali požiadavkám podniku.
- Efektívna samostatná správa úrovne služieb na systémovej a procesnej úrovni a zároveň koordinácia pracovnej záťaže inžinierov, ktorí v rámci nej pôsobia
- Spravovať a udržiavať rotáciu Support tímu, zabezpečiť prehľadnosť a informovanosť pre business
- Neustále sa snažiť identifikovať a riadiť zlepšenia procesov a systémov, spolupracovať s riaditeľom klientskych služieb s cieľom implementovať a riadiť zmeny
- Porozumieť celému portfóliu našich klientov a služieb a zabezpečiť, aby boli údaje / záznamy klientov spravované a udržiavané
- Podľa potreby eskalovať personálne problémy k COO alebo People tímu
- Prispievať k iniciatívam v oblasti vzdelávania a rozvoja poskytovaním kvalitatívnej 360-stupňovej spätnej väzby o tímovom výkone a správaní
- Identifikácia potenciálneho zlepšenia služieb a úspor času/nákladov prostredníctvom neustáleho skúmania systémov a využívania zdrojov
- Prispievať k reportom z oddelení, pripravovať dáta podľa potreby a prezentovať ich tímu vyššieho vedenia
- Pôsobiť ako hlavný kontaktný bod pre prichádzajúce žiadosti o podporu tretích strán vrátane, ale nie výlučne, Clover a Eureka
- Údržba Jira
- Vývoj a implementácia riešenia podporných funkcií v Zendesk
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
aspoň 2 roky
anglický - vysoká: C1 a C2
Zdroj ponuky: istp.sk
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články