V roku 2019 bude pracovný pomer na dohodu opäť o niečo viac atraktívny
9. 1. 2019 | Marek Mittaš
K tým, ktorí túto formu pracovného vzťahu využívali stabilne sa môžu pridať aj predčasní dôchodcovia, ktorí si dokážu cez dohodu privyrobiť tiež.
Vybrané voľné pracovné miesto už bolo obsadené alebo zrušené
Miesto výkonu práce:
Bratislava
Spoločnosť
Patchworks Slovakia s. r. o.
Mzda (v hrubom):
1750 € za mesiac
Dátum nástupu
ihneď
Dátum pridania ponuky
10. 5. 2022
Dátum poslednej aktualizácie
11. 5. 2022
Pracovný a mimopracovný pomer
pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť
IT a telekomunikácie
Zhrnutie a náplň práce:
Dohliadať na efektívnosť prevádzkovania služby Support Service, zabezpečovať včasný a profesionálny prístup k službám zákazníkom, prehodnocovať interné nástroje a systémy na identifikáciu oblastí na zlepšenie, implementovať a navrhovať technické riešenia a udržiavať rotáciu podpory, aby sa zabezpečilo dostatočné pokrytie počas prevádzkových hodín podpory.
Oblasti zodpovednosti zahŕňajú:
Poznámka: zodpovednosti môžu byť pridané alebo zmenené tak, aby zodpovedali požiadavkám podniku.
- Efektívna samostatná správa úrovne služieb na systémovej a procesnej úrovni a zároveň koordinácia pracovnej záťaže inžinierov, ktorí v rámci nej pôsobia
- Spravovať a udržiavať rotáciu Support tímu, zabezpečiť prehľadnosť a informovanosť pre business
- Neustále sa snažiť identifikovať a riadiť zlepšenia procesov a systémov, spolupracovať s riaditeľom klientskych služieb s cieľom implementovať a riadiť zmeny
- Porozumieť celému portfóliu našich klientov a služieb a zabezpečiť, aby boli údaje / záznamy klientov spravované a udržiavané
- Podľa potreby eskalovať personálne problémy k COO alebo People tímu
- Prispievať k iniciatívam v oblasti vzdelávania a rozvoja poskytovaním kvalitatívnej 360-stupňovej spätnej väzby o tímovom výkone a správaní
- Identifikácia potenciálneho zlepšenia služieb a úspor času/nákladov prostredníctvom neustáleho skúmania systémov a využívania zdrojov
- Prispievať k reportom z oddelení, pripravovať dáta podľa potreby a prezentovať ich tímu vyššieho vedenia
- Pôsobiť ako hlavný kontaktný bod pre prichádzajúce žiadosti o podporu tretích strán vrátane, ale nie výlučne, Clover a Eureka
- Údržba Jira
- Vývoj a implementácia riešenia podporných funkcií v Zendesk
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
aspoň 2 roky
anglický - vysoká: C1 a C2
Zdroj ponuky: istp.sk
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články