Údaje o pracovnom mieste
Náplň (druh) práce
Si ambiciózny/a? Rád/rada telefonuješ? Si komunikatívny/a? Ak si odpovedal/a na naše otázky áno, si na správnom mieste!
Staň sa naším kolegom, ktorý bude prijímať hovory na zákazníckej linke Orange!
ČO BUDE TVOJOU ÚLOHOU?
Ráno začneš deň dobrou kávou či čajom, prejdeš si , čo ťa čaká
Deň ešte len začal a tebe sa už podarilo vyčariť úsmev na tvárach niekoľkých spokojných zákazníkov
Pomôžeš riešiť všetky požiadavky zákazníkov a podáš im pomocnú ruku pri riešení rôznych situácií a problémov
Svojím aktívnym prístupom budeš prispievať k zvyšovaniu spokojnosti našich klientov a zlepšovaniu ich zákazníckeho zážitku
AKO TO U NÁS FUNGUJE?
Pre zákazníkov sme k dispozícii od 8:00 do 21:00 v dvoch zmenách
Prácou cez víkend alebo v noci si vieš navýšiť mesačnú mzdu
Požadované vzdelanie
Nižšie stredné odborné vzdelanie
Stredné odborné vzdelanie
Úplné stredné odborné vzdelanie
Vyššie odborné vzdelanie
Vysokoškolské vzdelanie prvého stupňa
Vysokoškolské vzdelanie druhého stupňa
Cudzie jazyky
slovenský - vysoká: C1 a C2
Počítače
Microsoft Excel - pokročilá
Microsoft Word - pokročilá
Internet - pokročilá