Životné minimum mení situáciu. Komu sa od júla zastaví exekúcia?
10. 8. 2021 | Redakcia
Sociálna poisťovňa po júlovej zmene životného minima zníži alebo zastaví exekučné zrážky viac ako 30-tisíc dôchodcom.
Vybrané voľné pracovné miesto už bolo obsadené alebo zrušené
Miesto výkonu práce:
Košice
Spoločnosť
Unique People, s.r.o.
Mzda (v hrubom):
1500 € za mesiac
Dátum nástupu
ihneď
Dátum pridania ponuky
13. 6. 2022
Dátum poslednej aktualizácie
8. 9. 2022
Pracovný a mimopracovný pomer
pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť
IT a telekomunikácie
You take over user support in first-level support and form the interface to the IT department at the international company level. Your tasks include accepting and advising on fault reports (incidents) via telephone and e-mail as well as analyzing the faults, including troubleshooting via remote access. You forward qualified service requests to downstream support units (2nd/3rd level support) and maintain the ticket system by the service level agreement (SLA).
You will work as a service desk agent at our service desk and have direct contact with our customers. They accept inquiries from system monitoring systems, ticket systems, e-mail, or by telephone. You qualify and categorize tickets and process them according to service notes. They ensure availability for our customers and act as a single point of contact for the customer and ensure that service levels are met. The daily work and documentation take place in the ticket system (e.g.: Service Now). Within the IT factory, you will work closely with downstream units (2nd / 3rd level support).
Stredné odborné vzdelanie
aspoň 6 mesiacov
anglický - pokročilá: B1 a B2
nemecký - pokročilá: B1 a B2
Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov
Zdroj ponuky: istp.sk
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články