Sociálna poisťovňa spustila v septembri niekoľko pozitivných noviniek
18. 9. 2019 | Roland Regely
V sociálnom poistení sa od 1. septembra 2019 udialo niekoľko noviniek. Týkajú sa sirôt, posudkoch zdravotného stavu či 14. platu.
Vybrané voľné pracovné miesto už bolo obsadené alebo zrušené
Miesto výkonu práce:
Košice
Spoločnosť
Unique People, s.r.o.
Mzda (v hrubom):
1500 € za mesiac
Dátum nástupu
ihneď
Dátum pridania ponuky
13. 6. 2022
Dátum poslednej aktualizácie
8. 9. 2022
Pracovný a mimopracovný pomer
pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovná oblasť
IT a telekomunikácie
You take over user support in first-level support and form the interface to the IT department at the international company level. Your tasks include accepting and advising on fault reports (incidents) via telephone and e-mail as well as analyzing the faults, including troubleshooting via remote access. You forward qualified service requests to downstream support units (2nd/3rd level support) and maintain the ticket system by the service level agreement (SLA).
You will work as a service desk agent at our service desk and have direct contact with our customers. They accept inquiries from system monitoring systems, ticket systems, e-mail, or by telephone. You qualify and categorize tickets and process them according to service notes. They ensure availability for our customers and act as a single point of contact for the customer and ensure that service levels are met. The daily work and documentation take place in the ticket system (e.g.: Service Now). Within the IT factory, you will work closely with downstream units (2nd / 3rd level support).
Stredné odborné vzdelanie
aspoň 6 mesiacov
anglický - pokročilá: B1 a B2
nemecký - pokročilá: B1 a B2
Podmienka: Ovládanie všetkých definovaných jazykov
Zdroj ponuky: istp.sk
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články