Kupujú Slováci výrobky podľa reklám? Rozhoduje skôr cena produktu
Článok | Roland Regely | 10. 7. 2018
Celebrita v reklame upúta len dve percentá ľudí, cena však skoro polovicu
Zoradiť podľa: čítanosti | chronologicky | hodnotenie
Článok | Roland Regely | 10. 7. 2018
Celebrita v reklame upúta len dve percentá ľudí, cena však skoro polovicu
Článok | Marek Mittaš | 19. 7. 2022
Ekonomická situácia vo viacerých oblastiach sveta naznačuje, že aktuálne sa nachádzame na pokraji finančnej krízy. Inflácia prekonala desaťročné maximum a stále rastie. Zvyšovanie cien za potraviny, bývanie či pohonné hmoty núti k zmene spotrebiteľského správania a čerpania z finančných rezerv. Ľudia sa tak kvôli neistote začínajú báť o svoju budúcnosť. História nám však ukazuje, že ekonomické krízy sú pomerne bežným javom.
Článok | Barbora Magočová | 24. 2. 2023
Práva spotrebiteľov sa každým rokom posilňujú. V sporoch s podnikateľmi už nemusia ťahať za kratší koniec. U slovenských zákazníkov však stále pretrváva slabé povedomie o možnostiach, ktoré právny poriadok ponúka. Ak na problém nestačíte sami, môže pomôcť niektoré zo spotrebiteľských združení. Kedy sa na ne môžete obrátiť?
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články