spotrebiteľské správanie

Kupujú Slováci výrobky podľa reklám? Rozhoduje skôr cena produktu

Článok | Roland Regely | 10. 7. 2018

Kupujú Slováci výrobky podľa reklám? Rozhoduje skôr cena produktu
+5

Celebrita v reklame upúta len dve percentá ľudí, cena však skoro polovicu

Svetové krízy v histórii. Stojíme na prahu novej?

Článok | Marek Mittaš | 19. 7. 2022

Svetové krízy v histórii. Stojíme na prahu novej?
+6

Ekonomická situácia vo viacerých oblastiach sveta naznačuje, že aktuálne sa nachádzame na pokraji finančnej krízy. Inflácia prekonala desaťročné maximum a stále rastie. Zvyšovanie cien za potraviny, bývanie či pohonné hmoty núti k zmene spotrebiteľského správania a čerpania z finančných rezerv. Ľudia sa tak kvôli neistote začínajú báť o svoju budúcnosť. História nám však ukazuje, že ekonomické krízy sú pomerne bežným javom.

6 vecí, ktoré môžu (aj) pre vás urobiť združenia na ochranu spotrebiteľa

Článok | Barbora Magočová | 24. 2. 2023

6 vecí, ktoré môžu (aj) pre vás urobiť združenia na ochranu spotrebiteľa
+8

Práva spotrebiteľov sa každým rokom posilňujú. V sporoch s podnikateľmi už nemusia ťahať za kratší koniec. U slovenských zákazníkov však stále pretrváva slabé povedomie o možnostiach, ktoré právny poriadok ponúka. Ak na problém nestačíte sami, môže pomôcť niektoré zo spotrebiteľských združení. Kedy sa na ne môžete obrátiť?

Výpočet čistej mzdy 2024

Rozšírená verzia kalkulačky

Ďalšie kalkulačky