Článok | Roland Regely | 11. 11. 2020
So zdieľaním dát súhlasí až 61% Európanov, v USA to bolo dokonca 62% a v Rusku až 70%. Spotrebitelia majú podľa všetkého najmenšie obavy z poskytovania nákupných rozhodnutí alebo odovzdávania informácií o preferenciách týkajúcich sa značiek a produktov.
Článok | Miriam Tinková | 7. 12. 2010
Prečo čoraz viac firiem využíva sociálne média k podnikaniu? A aké boli doteraz zaznamenané výsledky? Premýšľate takisto so zaradením sociálnych médií v rámci stratégie marketingu?
Článok | Roland Regely | 30. 11. 2017
Európsky parlament schválil novú legislatívu, ktorej cieľom je zvýšiť ochranu spotrebiteľov pred podvodmi pri nákupoch cez internet a rýchlejšie odhaliť nepoctivých predajcov.
Článok | Saxo Bank | 11. 10. 2010
Leto bolo v USA drsné, pretože väčšina správ signalizovala spomalenie ekonomického rastu. A to také, že sa náhle znova vynorili neslávne scenáre dvojitého poklesu a poslali riziko ku dnu. Riziko sa však od tej doby po zverejnení niekoľkých dobrých ukazovateľov spamätalo, čo zdanlivo vylúčilo možnosť dvojitého dna.
Článok | Roman Dvořák | 8. 6. 2009
Automobilový priemysel sa po sektore nehnuteľností radí k druhému pilieru americkej ekonomiky. Zamestnáva pár miliónov obyvateľov USA a podieľa sa asi tromi percentami na HDP. Ani to však nie je dôvod, aby naďalej existoval v podobe niekoľkých nekonkurencieschopných automobiliek, ktorých problémy trvajú omnoho dlhšie než samotná kríza.
Článok | Roland Regely | 6. 2. 2017
Vodárenské spoločnosti vydali od nového roka cenníky, v ktorých po novom zaviedli dvojzložkovú cenu vodného a stočného pre svojich odberateľov.
Článok | Saxo Bank | 5. 10. 2010
Saxo Bank vo svojom ekonomickom výhľade na 4. štvrťrok 2010 uznáva rastúci optimizmus v predošlých mesiacoch vzhľadom k silnej výsledkovej sezóne, ale stav americkej ekonomiky tieto výsledky stále zatieňuje.