Ako sa vyhnúť problematickým reklamáciám
Článok | Barbora Hodasová | 11. 5. 2015
Nečakaná návšteva obchodnej inšpekcie môže nemilo prekvapiť. Čítajte, ako sa vyhnúť sankciám za nesprávne riešenie reklamácií.
Zoradiť podľa: čítanosti | chronologicky | hodnotenie
Článok | Barbora Hodasová | 11. 5. 2015
Nečakaná návšteva obchodnej inšpekcie môže nemilo prekvapiť. Čítajte, ako sa vyhnúť sankciám za nesprávne riešenie reklamácií.
Článok | Barbora Magočová | 29. 7. 2022
Mobilný telefón dnes už zďaleka nepoužívame len na komunikáciu. Kto chce kráčať s dobou, ten má v mobile internet a zjednodušuje si život využívaním rôznych aplikácií. Čo však robiť, ak operátor vyfakturuje čiastku, ktorá čerpaným službám vôbec nezodpovedá? A ako postupovať, keď naopak neplní to, za čo ste si zaplatili?
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články