reklamačný poriadok

Vysoký účet za mobil a služby? Ako riešiť reklamáciu u operátora?

Článok | Barbora Magočová | 29. 7. 2022

Vysoký účet za mobil a služby? Ako riešiť reklamáciu u operátora?
+5

Mobilný telefón dnes už zďaleka nepoužívame len na komunikáciu. Kto chce kráčať s dobou, ten má v mobile internet a zjednodušuje si život využívaním rôznych aplikácií. Čo však robiť, ak operátor vyfakturuje čiastku, ktorá čerpaným službám vôbec nezodpovedá? A ako postupovať, keď naopak neplní to, za čo ste si zaplatili?

Ako sa vyhnúť problematickým reklamáciám

Článok | Barbora Hodasová | 11. 5. 2015

Ako sa vyhnúť problematickým reklamáciám
0

Nečakaná návšteva obchodnej inšpekcie môže nemilo prekvapiť. Čítajte, ako sa vyhnúť sankciám za nesprávne riešenie reklamácií.