Ako sa vyhnúť problematickým reklamáciám
Článok | Barbora Hodasová | 11. 5. 2015
Nečakaná návšteva obchodnej inšpekcie môže nemilo prekvapiť. Čítajte, ako sa vyhnúť sankciám za nesprávne riešenie reklamácií.
Zoradiť podľa: čítanosti | chronologicky | hodnotenie
Článok | Barbora Hodasová | 11. 5. 2015
Nečakaná návšteva obchodnej inšpekcie môže nemilo prekvapiť. Čítajte, ako sa vyhnúť sankciám za nesprávne riešenie reklamácií.
Článok | Roland Regely | 10. 1. 2018
Väčšina Slovákov bola s prístupom obchodníkov pri ich výmene spokojná.
Článok | Roland Regely | 24. 1. 2018
Pokazil sa? Nesedí vám? Prečítajte si ako a kedy je možné vrátiť darček, ktorý ste dostali na Vianoce.
Článok | Roland Regely | 10. 4. 2018
Aj keď to v poslednej dobe tak nevyzeralo, blíži sa koniec vykurovacej sezóny. Ukončenie vykurovacej sezóny je spojené s termínom vyúčtovania nákladov za služby spojené s užívaním bytu, teda aj vyúčtovaním nákladov za teplo a teplú úžitkovú vodu.
Článok | Redakcia | 26. 6. 2018
Stalo sa vám, že cestovná kancelária nezaistila kvalitu služieb, ktoré ste si objednali v cestovnej zmluve? V tom prípade máte možnosť podať reklamáciu a získať finančnú kompenzáciu za nedoržanie záväzkov.
Článok | Miroslava Hrášková | 10. 7. 2018
Nechali ste u zubára desiatky eur a nová plomba vám aj tak vypadla? Reklamujte! Výkon aj výrobok.Tak úplne jednoduché to však nebude.
Článok | Roland Regely | 6. 9. 2018
Kúpili ste byt v novostavbe a s plnou radosťou a očakávaniami ste sa doň nasťahovali. Po čase sa však ukázalo, že novostavba má nedostatky ako praskliny, plesne či zateká. Reklamujte!
Článok | Barbora Magočová | 28. 7. 2021
Na dovolenku sa tešíme celý rok. O to horšie býva sklamanie, ak sa od vysnívanej idylky líši. Nad nedostatkami nemávnite rukou – reklamácia nie je zložitá a cestovné kancelárie kompenzácie spravidla vyplácajú.
Článok | Barbora Magočová | 20. 7. 2023
Už 1. augusta 2023 nadobúda účinnosť novoprijatý spotrebiteľský kódex. Zapracúva európske smernice reagujúce na najčastejšie nástrahy, ktorým museli spotrebitelia v posledných rokoch čeliť. O čom by ste mali vedieť bez ohľadu na to, či ste obchodníkom alebo „len“ bežným zákazníkom?
Článok | Barbora Magočová | 29. 12. 2023
Koncom roka 2023 bol parlamentu opäť predložený návrh nového zákona o ochrane spotrebiteľa. Ak bude všetko prebiehať podľa plánu, nadobudne navrhovaná právna úprava účinnosť už 1. marca 2024. Aké zmeny prinesie slovenským spotrebiteľom a obchodníkom?
Článok | Redakcia | 5. 8. 2024
Predajne Datart sa menia na NAY. Od 1. septembra zákazníci v Datarte už nenakúpia. Reťazec s elektrom NAY prevezme jeho obchody. Čo bude s reklamáciami a objednávkami?
Rozšírená verzia kalkulačky
Ďalšie kalkulačky
Ponuky práce
Najčítanejšie články