reklamácie

Najčastejšie vrátené vianočné darčeky? Oblečenie, obuv, kozmetika a parfémy

Článok | Roland Regely | 10. 1. 2018

Najčastejšie vrátené vianočné darčeky? Oblečenie, obuv, kozmetika a parfémy
+5

Väčšina Slovákov bola s prístupom obchodníkov pri ich výmene spokojná.

Kedy sa v panelákoch prestáva kúriť

Článok | Roland Regely | 10. 4. 2018

Kedy sa v panelákoch prestáva kúriť
-1

Aj keď to v poslednej dobe tak nevyzeralo, blíži sa koniec vykurovacej sezóny. Ukončenie vykurovacej sezóny je spojené s termínom vyúčtovania nákladov za služby spojené s užívaním bytu, teda aj vyúčtovaním nákladov za teplo a teplú úžitkovú vodu.

Nepáčila sa vám dovolenka? Môžete ju reklamovať

Článok | Redakcia | 26. 6. 2018

Nepáčila sa vám dovolenka? Môžete ju reklamovať
+5

Stalo sa vám, že cestovná kancelária nezaistila kvalitu služieb, ktoré ste si objednali v cestovnej zmluve? V tom prípade máte možnosť podať reklamáciu a získať finančnú kompenzáciu za nedoržanie záväzkov.

Ako sa vyhnúť problematickým reklamáciám

Článok | Barbora Hodasová | 11. 5. 2015

Ako sa vyhnúť problematickým reklamáciám
0

Nečakaná návšteva obchodnej inšpekcie môže nemilo prekvapiť. Čítajte, ako sa vyhnúť sankciám za nesprávne riešenie reklamácií.

Ako reklamovať alebo vrátiť vianočný darček

Článok | Roland Regely | 24. 1. 2018

Ako reklamovať alebo vrátiť vianočný darček
+5

Pokazil sa? Nesedí vám? Prečítajte si ako a kedy je možné vrátiť darček, ktorý ste dostali na Vianoce.

Špinavý hotel a zlá strava: ako reklamovať dovolenku?

Článok | Barbora Magočová | 28. 7. 2021

Špinavý hotel a zlá strava: ako reklamovať dovolenku?
+2

Na dovolenku sa tešíme celý rok. O to horšie býva sklamanie, ak sa od vysnívanej idylky líši. Nad nedostatkami nemávnite rukou – reklamácia nie je zložitá a cestovné kancelárie kompenzácie spravidla vyplácajú.

Nové pravidlá proti klamlivým zľavám na Slovensku. Ako nás od augusta chráni zákon?

Článok | Barbora Magočová | 20. 7. 2023

Nové pravidlá proti klamlivým zľavám na Slovensku. Ako nás od augusta chráni zákon?
+5

Už 1. augusta 2023 nadobúda účinnosť novoprijatý spotrebiteľský kódex. Zapracúva európske smernice reagujúce na najčastejšie nástrahy, ktorým museli spotrebitelia v posledných rokoch čeliť. O čom by ste mali vedieť bez ohľadu na to, či ste obchodníkom alebo „len“ bežným zákazníkom?

Datart na Slovensku končí. Prevzal ho „žralok“ na našom trhu

Článok | Redakcia | 5. 8. 2024

Datart na Slovensku končí. Prevzal ho „žralok“ na našom trhu
0

Predajne Datart sa menia na NAY. Od 1. septembra zákazníci v Datarte už nenakúpia. Reťazec s elektrom NAY prevezme jeho obchody. Čo bude s reklamáciami a objednávkami?

Ako reklamovať chyby a nedostatky na novostavbe

Článok | Roland Regely | 6. 9. 2018

Ako reklamovať chyby a nedostatky na novostavbe
+1

Kúpili ste byt v novostavbe a s plnou radosťou a očakávaniami ste sa doň nasťahovali. Po čase sa však ukázalo, že novostavba má nedostatky ako praskliny, plesne či zateká. Reklamujte!

Nové práva pre spotrebiteľov v roku 2024: Aké zlepšenia nás čakajú?

Článok | Barbora Magočová | 29. 12. 2023

Nové práva pre spotrebiteľov v roku 2024: Aké zlepšenia nás čakajú?
0

Koncom roka 2023 bol parlamentu opäť predložený návrh nového zákona o ochrane spotrebiteľa. Ak bude všetko prebiehať podľa plánu, nadobudne navrhovaná právna úprava účinnosť už 1. marca 2024. Aké zmeny prinesie slovenským spotrebiteľom a obchodníkom?

Nevydarený zubársky zákrok? Ako reklamovať plomu alebo korunku

Článok | Miroslava Hrášková | 10. 7. 2018

Nevydarený zubársky zákrok? Ako reklamovať plomu alebo korunku
+6

Nechali ste u zubára desiatky eur a nová plomba vám aj tak vypadla? Reklamujte! Výkon aj výrobok.Tak úplne jednoduché to však nebude.