Článok | Roland Regely | 2. 1. 2017
Instagram je veľmi populárna sociálna sieť a preto je pochopiteľné, že firmy ju okrem komunikácie využívajú aj na svoju propagáciu. Koľko stojí taká reklama? Dočítate sa v riadkoch nižšie.
Článok | Roland Regely | 30. 12. 2016
Facebook je fenomén dnešnej doby. Ľudia ho milujú a firmy využívajú na komunikáciu, ale i cielený marketing. Koľko takýto typ reklamy stojí?
Článok | Roland Regely | 2. 9. 2016
YouTube väčšina ľudí pozná ako elektronický kanál, kde môže sledovať tisíce videí s rôznou tématikou. Či už je to hudba, náučné video, video športovca alebo roztomilé zábery zvieratok. Ako si môže aj bežný človek založiť svoje vlastné konto na YouTube a zarábať prostredníctvom neho?
Článok | Barbora Magočová | 8. 12. 2022
Užívateľské hodnotenie produktu je referencia, ktorej mnoho ľudí prikladá oveľa väčšiu váhu než reklame či odporúčaniu od rôznych influencerov. Obchodníci sú si toho veľmi dobre vedomí; tí menej poctiví sa preto snažia do spotrebiteľských recenzií zasahovať.
Článok | Barbora Magočová | 30. 5. 2024
Predávate kvalitný tovar alebo ponúkate prvotriedne služby? To je už dnes pre úspech na trhu málo. Boj o zákazníka prebieha aj na Facebooku či na Instagrame. Aké kroky môžete podniknúť, ak vás konkurent očierňuje pred zákazníkmi alebo pri propagácii svojich výrobkov či služieb klame?
Článok | Vyrobené na Slovensku Redakcia | 16. 8. 2024
História tlače je fascinujúca cesta plná inovácií, ktorá zásadne zmenila šírenie informácií a vedomostí. V Číne sa tlač vyvinula už v druhom storočí n. l., kde boli základnými prvkami tlače – papier, atrament a reliéfne textové plochy. Napriek tomu, že princíp tlače bol známy dlho predtým, v Európe sa tlač rozvinula až v 15. storočí, keď kultúrne a ekonomické podmienky umožnili jej rozvoj a zavedenie do praxe. Prvú tlačiarenskú lisovaciu techniku vytvoril Johann Gutenberg okolo roku 1450, čím položil základy pre modernú tlač.
Článok | Miroslava Hrášková | 13. 12. 2016
Časy, kedy sa facebook využíval len ako miesto pre „klábosenie“ s kamarátmi, sú už preč. Dnes vďaka facebooku zviditeľnilo svoje podnikanie množstvo malých firiem po celom svete. O facebooku a jeho využití pre malé a stredné podnikanie nám porozprávalmanažér Andy Krásny.
Článok | Viliam Poništ | 5. 3. 2012
S reklamou sa môžete stretnúť dnes všade. Sami môžete prezentovať svojeprodukty, či služby spôsobom akým uznáte za vhodné a to aj porovnávaníms iným podnikateľom, no treba si dať pozor na zákonné ustanovenia.