Článok | Redakcia | 25. 12. 2024
![Ako vrátiť vianočný darček, ktorý nesadol: Kompletný sprievodca]()
Dostali ste počas sviatkov darček, ktorý vám nesadol? Vrátenie či výmena nevhodného daru je dnes bežnou záležitosťou, či už ide o nákupy z e-shopu alebo kamenného obchodu. Prečítajte si, ako postupovať, aby ste dodržali všetky podmienky a mali istotu, že proces prebehne hladko.
Článok | Barbora Magočová | 13. 12. 2024
![Chystajú sa zmeny v sektore finančných služieb aj kryptoaktív. Potešia najmä spotrebiteľov]()
Ministerstvo financií pripravilo návrh zákona, ktorý by nás mal lepšie chrániť pred neuváženými rozhodnutiami ohľadom financií. Týka sa zmlúv uzatváraných cez internet či telefón. Novú úpravu požaduje EÚ; reaguje na výzvy, ktoré pre bežných ľudí prináša rýchly rozvoj digitalizácie.
Článok | Barbora Magočová | 14. 11. 2024
![Na Slovensko sa blíži Black Friday: 4 tipy, s ktorými naozaj ušetríte peniaze]()
Black Friday a Cyber Monday sú dobrou príležitosťou, ako výhodne zaobstarať (napríklad) vianočné darčeky. Všadeprítomné zľavové akcie ale môžu zlákať aj k nákupom zbytočností, ktoré k životu vôbec nepotrebujete. Ako sa nenechať strhnúť nákupným šialenstvom a čo (ne)robiť, ak sa rozhodnete, že objednaný tovar nechcete?
Článok | Barbora Magočová | 8. 11. 2024
![E-shop vám nedodal „tovar skladom“ už mesiac. Čo mu hrozí za nedodržanie dodacej lehoty?]()
Očakávate, že vám kuriér doručí objednaný tovar v termíne uvedenom na stránkach e-shopu? Niektoré internetové obchody dodacie lehoty dodržujú, iné si s tým ťažkú hlavu nerobia. Obchodníci sa často domnievajú, že údaje o doručení či skladovej dostupnosti sú len orientačné. Je to ale naozaj tak?