Článok | Kamil Boros | 19. 10. 2009
Investičná súťaž o Porsche Cayman má za sebou už druhý týždeň, počas ktorého dokázal najúspešnejší súťažiaci zhodnotiť virtuálny vklad až o vyše 1 500 percent. Na čele ziskov boli opäť komoditný obchodníci, najvyššie zisky priniesol opäť cukor.
Článok | Peter Šaro | 18. 5. 2010
V tejto časti sa zameriame na platformu, prostredníctvom ktorej obchodník vykonáva svoje obchody a jej najdôležitejší informačný zdroj o cene konkrétnej akcie – market maker box.
Článok | Peter Šaro | 20. 7. 2010
V rámci tohto článku si prejdeme jednotlivé etapy počas dňa na burze, pretože aktivita je pri obchodovaní premenlivá. Táto téma vám umožní lepšie si rozložiť svoje aktivity počas dňa, aby ste si nevytvorili zlé návyky.
Článok | Peter Šaro | 17. 8. 2010
V tomto článku sa zameriame na výrazy najčastejšie používané pri aktívnom obchodovaní, ktoré vám umožnia lepšiu orientáciu v obchodníckom žargóne.
Článok | Roland Regely | 2. 9. 2016
YouTube väčšina ľudí pozná ako elektronický kanál, kde môže sledovať tisíce videí s rôznou tématikou. Či už je to hudba, náučné video, video športovca alebo roztomilé zábery zvieratok. Ako si môže aj bežný človek založiť svoje vlastné konto na YouTube a zarábať prostredníctvom neho?
Článok | Roland Regely | 7. 3. 2018
Platby mobilom budú variabilnejšie. Na prevod peňazí cez Google v e-shopoch si ešte počkáme. Platby zatiaľ podporujú štyri banky.
Článok | Miroslav Homola | 15. 10. 2018
E-mail je jeden z najmocnejších marketingových nástrojov. Ak je používaný správne, môže priniesť viac zákazníkov. Práca s e-mailom sa môže zdať jednoduchá, ale opak je pravdou. Pozreli sme sa na 7 najčastejších chýb pri e-mail marketingu.
Článok | Roland Regely | 7. 4. 2020
Poisťovňa Generali prišla v prvom kvartáli 2020 s inovatívnou novinkou. Poistenie už môžete uhradiť aj obľúbenou metódou Google Pay.
Článok | Roland Regely | 6. 10. 2020
Ako zistím, že informácia v článku alebo na fotografii je pravdivá? Kedy ide o hoax? V tomto článku vám ukážeme, ako odhaliť hoax, podvod či poplašnú správu na internete.
Článok | Roland Regely | 18. 3. 2021
Zatvorené obchody a zákaz vychádzania v období pandémie znamenal presun veľkej časti nákupov z kamenných obchodov na internet. Podľa transakčných údajov Mastercard vzrástol obrat slovenských online obchodov v roku 2020 o 47 percent.
Článok | Lucia Žárska | 2. 7. 2021
Európska únia by mala otvoriť oficiálne vyšetrovanie online giganta do konca roka.