Článok | Miriam Tinková | 7. 12. 2010
Prečo čoraz viac firiem využíva sociálne média k podnikaniu? A aké boli doteraz zaznamenané výsledky? Premýšľate takisto so zaradením sociálnych médií v rámci stratégie marketingu?
Článok | Lenka Šenkýřová | 13. 6. 2011
Ste vy alebo vaši blízki súčasťou niektorej zo sociálnych sietí? Buďte maximálne obozretní a chráňte sa pre zneužitím vašich osobných údajov!
Článok | Sabina Šebestíková | 28. 1. 2015
Linkedin.com je sociálna sieť, ktorá umožňuje prepojenie s pracovným trhom. Jedná sa o zaujímavý nástroj k aktívnemu hľadaniu zamestnania a oslovenia potenciálneho zamestnávateľa na podobnom princípe ako sme zvyknutý u Facebook.
Článok | Miroslava Hrášková | 13. 12. 2016
Časy, kedy sa facebook využíval len ako miesto pre „klábosenie“ s kamarátmi, sú už preč. Dnes vďaka facebooku zviditeľnilo svoje podnikanie množstvo malých firiem po celom svete. O facebooku a jeho využití pre malé a stredné podnikanie nám porozprávalmanažér Andy Krásny.
Článok | Roland Regely | 30. 12. 2016
Facebook je fenomén dnešnej doby. Ľudia ho milujú a firmy využívajú na komunikáciu, ale i cielený marketing. Koľko takýto typ reklamy stojí?
Článok | Roland Regely | 2. 1. 2017
Instagram je veľmi populárna sociálna sieť a preto je pochopiteľné, že firmy ju okrem komunikácie využívajú aj na svoju propagáciu. Koľko stojí taká reklama? Dočítate sa v riadkoch nižšie.
Článok | Roland Regely | 3. 1. 2017
Vytvoriť webstránku dnes zvládnete za pár minút. No s akými počiatočnými nákladmi je potrebné počítať a čo stojí údržba webu? Dozviete sa v nasledujúcom článku.
Článok | Roland Regely | 9. 3. 2017
Ako zdaniť príležitostný príjem? Aké výdavky možno uplatniť pri takomto type príjmu? V tomto článku nájdete všetky praktické info o príležitostných príjmoch.
Článok | Roland Regely | 26. 5. 2017
Banka chce súťažou na Facebooku vysvetliť princíp svojho úveru na bývanie a umožní niektorým fanúšikom získať úver na bývanie zdarma.
Článok | Miroslav Homola | 15. 1. 2018
Túžbu napísať a vydať knihu má pomerne veľké množstvo ľudí. Dostať však autorský rukopis medzi ľudí v podobe knihy, je už náročnejšia záležitosť. Niekoľko dobrých rád k tomu, ako vydať knihu svojpomocne nám dala spisovateľka Ivica Ďuricová.