Článok | Barbora Magočová | 26. 10. 2021 | 1 komentár
![Reklamácia tovaru krok za krokom: 6 užitočných tipov z praxe]()
Reklamácie môžu byť stresujúce. Nenechajte sa napáliť a čítajte, na čom môžete pri ich vybavovaní trvať; prinášame aj odpovede na nejasnosti, ktoré nastanú, ak obchod nerieši reklamáciu „predpisovo“.
Článok | Barbora Magočová | 9. 9. 2019
![Dá sa vrátiť tovar na e-shop bez udania dôvodu aj po roku?]()
Nakupovanie cez internet je využívané čoraz častejšie. Jeho výsadou však nemusí byť len časová či finančná úspora. Spotrebiteľ je pri ňom vo výhode aj z hľadiska jeho práv. Ktoré to sú?
Článok | Redakcia | 13. 5. 2019
![Ako kupovať lístky na vlak cez SMS (návod)]()
Na jednoduchšie kupovanie SMS lístkov existuje aj aplikácia. Všetky podrobnosti sme zhrnuli do jednoduchého návodu.
Článok | Redakcia | 8. 5. 2019
![Ako kupovať lístky na vlak cez mobilnú aplikáciu (jednoduchý návod + užitočné rady)]()
Chcete si kupovať lístky na vlak priamo cez váš telefón? Stačí si stiahnuť mobilnú aplikáciu - Ideme vlakom - od Železničnej spoločnosti Slovensko.
Článok | Redakcia | 3. 5. 2019
![Ako kupovať lístky na vlak cez internet (jednoduchý a podrobný návod)]()
Cestujete často vlakom? Pripravili sme pre vás jednoduchý návod, ako nakupovať lístky na vlak pohodlnejšie.
Článok | Miroslav Homola | 15. 10. 2018
![7 najčastejších chýb e-mail marketingu]()
E-mail je jeden z najmocnejších marketingových nástrojov. Ak je používaný správne, môže priniesť viac zákazníkov. Práca s e-mailom sa môže zdať jednoduchá, ale opak je pravdou. Pozreli sme sa na 7 najčastejších chýb pri e-mail marketingu.