Článok | Redakcia | 26. 6. 2018
Stalo sa vám, že cestovná kancelária nezaistila kvalitu služieb, ktoré ste si objednali v cestovnej zmluve? V tom prípade máte možnosť podať reklamáciu a získať finančnú kompenzáciu za nedoržanie záväzkov.
Článok | Barbora Magočová | 18. 7. 2022
Od začiatku leta ste už mysľou na pláži, ale tesne pred odchodom do zahraničia vám niečo zabráni vycestovať. Okrem sklamaných očakávaní treba vyriešiť aj zrušenie zájazdu. Ako postupovať, aby storno dovolenky spôsobilo čo najmenšie škody?
Článok | Barbora Magočová | 28. 7. 2021
Na dovolenku sa tešíme celý rok. O to horšie býva sklamanie, ak sa od vysnívanej idylky líši. Nad nedostatkami nemávnite rukou – reklamácia nie je zložitá a cestovné kancelárie kompenzácie spravidla vyplácajú.