automobilka

Nedostatok čipov pretrváva: Svitá pre autobazáre?

Článok | Redakcia | 2. 5. 2022

Nedostatok čipov pretrváva: Svitá pre autobazáre?
0

Za poslednú dobu čelil automobilový priemysel rôznym obmedzeniam, ktoré po celom svete vážne brzdili výrobu vozidiel. Snáď jeden z najväčších dopadov na túto sféru je pretrvávajúci nedostatok čipov, ovplyvňujúci globálny vývoj áut. Ako sa v súčasnosti dostať k čipovaným autám? Odpoveďou môže byť aj návšteva autobazárov.

Komentár: Tesla postaví giga továreň v Nemecku

Článok | Seesame | 8. 10. 2021

Komentár: Tesla postaví giga továreň v Nemecku
+1

Vizionár a zakladateľ spoločnosti Tesla plánuje postaviť novú Gigafactory v Nemecku. Finálne schválenie nemeckej továrne bude trvať ešte niekoľko týždňov, ale Musk chce predstaviť svoje plány už tento týždeň v malom mestečku Gruenheide, kde sa bude konať lokálny veľtrh.

9 eko „kazítok”, kvôli ktorým stojí prevádzka auta viac peňazí

Článok | Roland Regely | 28. 2. 2018

9 eko „kazítok”, kvôli ktorým stojí prevádzka auta viac peňazí
+4

Množstvo systémov má samozrejme zmysel, skutočne znižujú škodlivé emisie. Za lepší vzduch však musíme niečo obetovať, predovšetkým naše peniaze.

Dieselgate - týka sa aj vášho auta? Koľko vás to bude stáť?

Článok | Roland Regely | 27. 7. 2017

Dieselgate - týka sa aj vášho auta? Koľko vás to bude stáť?
+5

Kvôli nejasnostiam ohľadne aféry koncernu Volkswagen prinášame na jednom mieste odpovede na najčastejšie otázky, ktoré sa týkajú vlastníctva a prevádzkovania dotknutých áut.

Množstvu slovenských firiem hrozí úpadok. Čo je za tým?

Článok | Marek Mittaš | 5. 4. 2017

Množstvu slovenských firiem hrozí úpadok. Čo je za tým?
0

V tomto roku by mala byť slovenská ekonomika v dobrých číslach, no tí, čo ju ťahajú, zápasia s množstvom problémov.

Americké auta spotrebitelia nechcú

Článok | Roman Dvořák | 8. 6. 2009

Americké auta spotrebitelia nechcú
0

Automobilový priemysel sa po sektore nehnuteľností radí k druhému pilieru americkej ekonomiky. Zamestnáva pár miliónov obyvateľov USA a podieľa sa asi tromi percentami na HDP. Ani to však nie je dôvod, aby naďalej existoval v podobe niekoľkých nekonkurencieschopných automobiliek, ktorých problémy trvajú omnoho dlhšie než samotná kríza.