aplikácie

2 aplikácie, ktoré vám šikovne pomôžu vyhnúť sa rannej zápche

Článok | Roland Regely | 19. 3. 2018

2 aplikácie, ktoré vám šikovne pomôžu vyhnúť sa rannej zápche
0

Prejazdnosť veľkých slovenských miest klesá. Oplatí sa sledovať mobilné aplikácie, môžu vám napovedať, ako a či sa vybrať automobilom do práce.

Poznáme najlepšie finančné produkty za rok 2023

Článok | Redakcia | 21. 2. 2024

Poznáme najlepšie finančné produkty za rok 2023
0

V spolupráci s portálom Finparáda, ktorý sa špecializuje na hodnotenie finančných produktov, vám prinášame výsledky 2. ročníka súťaže Finparáda - Finančný produkt roka 2023.

Uber má novú funkcionalitu: cena za jazdu bude známa vopred

Článok | Roland Regely | 21. 3. 2018

Uber má novú funkcionalitu: cena za jazdu bude známa vopred
+2

Odteraz cestujúci v Bratislave a Prahe uvidia v aplikácii Uber cenu jazdy ešte pred samotným objednaním. Čakajú ho však aj legislatívne úpravy.

Tisícky tabletov pre Slovákov úplne zadarmo. Stačí sa prihlásiť a splniť podmienky

Článok | Ivana Sladkovská | 30. 7. 2024

Tisícky tabletov pre Slovákov úplne zadarmo. Stačí sa prihlásiť a splniť podmienky
+4

Projekt Digitálni seniori ožíva a prináša slovenským seniorom možnosť získať tablety zdarma. Po intenzívnej práci na zjednodušení procesov a urýchlení verejného obstarávania sa zabezpečili potrebné školiace kapacity a seniori po celom Slovensku dostanú kvalitné a funkčné tablety, ako bolo sľúbené.

Uber sa možno vráti do Bratislavy, môže mu pomôcť pripravovaná novela zákona

Článok | Roland Regely | 8. 6. 2018

Uber sa možno vráti do Bratislavy, môže mu pomôcť pripravovaná novela zákona
+5

Alternatívna taxislužba Uber, fungujúca na základe mobilnej aplikácie, sa chce do Bratislavy opäť vrátiť. Môže sa odvolať proti rozhodnutiu súdu o zastavení činnosti v Bratislave, no pomôcť jej môže aj novela zákona.

Vysoký účet za mobil a služby? Ako riešiť reklamáciu u operátora?

Článok | Barbora Magočová | 29. 7. 2022

Vysoký účet za mobil a služby? Ako riešiť reklamáciu u operátora?
+5

Mobilný telefón dnes už zďaleka nepoužívame len na komunikáciu. Kto chce kráčať s dobou, ten má v mobile internet a zjednodušuje si život využívaním rôznych aplikácií. Čo však robiť, ak operátor vyfakturuje čiastku, ktorá čerpaným službám vôbec nezodpovedá? A ako postupovať, keď naopak neplní to, za čo ste si zaplatili?