Bosch eBike Systems rozširuje digitálnu ponuku pre výrobcov elektrobicyklov

PR článok | rubrika: SEO PR | 5. 7. 2024
Rôzne riešenia aplikácií, rozhrania a služby ako ďalší krok pre zážitok z jazdy na elektrobicykli zajtrajška.
Bosch eBike Systems rozširuje digitálnu ponuku pre výrobcov elektrobicyklov
Bosch eBike Systems dáva výrobcom elektrobicyklov ďalšie možnosti, ako ďalej rozšíriť svoju ponuku a ešte individuálnejšie tak osloviť svojich zákazníkov.
Zdroj: BOSCH eBike Systems

Vďaka Smart Systému a príslušnej aplikácii eBike Flow umožňuje Bosch eBike Systems u koncových zákazníkov splynutie fyzického a digitálneho zážitku z jazdy na elektrobicykli. Výrobcovia elektrobicyklov získajú teraz ďalšie možnosti, ako ďalej rozšíriť svoju digitálnu ponuku, a osloviť tak svojich zákazníkov ešte individuálnejšie: jednak vďaka individualizovanému variantu aplikácie eBike Flow, jednak vďaka užitočným nástrojom pre výrobcov, ktorí svojim zákazníkom ponúkajú vlastné aplikácie. Bosch eBike Systems okrem toho ponúka ďalšie rozhranie, vďaka čomu bude možné hladko integrovať digitálne služby a ponuky tretích strán do ekosystému výrobcu.

Aplikácia eBike Flow tak, ako je ponúkaná spoločnosťou Bosch, alebo individualizovaná

Aplikácia eBike Flow je srdcom Smart Systému a je ponúkaná spoločne so systémom Bosch eBike. Výrobcovia elektrobicyklov si môžu vybrať, či sa aplikácia bude ich zákazníkom zobrazovať ako štandardná verzia, alebo ako individualizovaný variant pre danú značku. Vďaka digitálnym službám spoločnosti Bosch eBike Systems je teraz možné dávať na viditeľné miesto vlastný obsah. Gregor Dasbach, vedúci oddelenia Digital Business v spoločnosti Bosch eBike Systems, vysvetľuje: „Mnohí výrobcovia chcú svojim zákazníkom umožniť ponuky svojej vlastnej značky a komunikovať s užívateľmi priamo. Naše digitálne služby ponúkajú rôzne možnosti, ktoré je možné využiť na zobrazenie špecifického obsahu. Možno tam uložiť aj informácie o príslušnom pripojenom modeli elektrobicykla.“

Čo individualizovaná aplikácia Flow obsahuje? Pomocou dizajnových prvkov je možné užívateľské rozhranie aplikácie modifikovať a týmto spôsobom začleniť vlastnú značku. Či už sa jedná o obrázky alebo videá, môžu výrobcovia pomocou brandingu spestriť užívateľský zážitok koncovým zákazníkom rôznymi spôsobmi. Pomocou Content Card môžete bez väčšieho úsilia vytvárať vlastný obsah a komunikovať priamo so zákazníkmi. Získajú tak obsah na mieru. 

Ďalšie služby, ktoré sú k dispozícii ako v štandardnej verzii, tak aj v individualizovanej aplikácii eBike Flow, zahŕňajú eBike Specs, teda presné špecifikácie bicykla, či digitálny návod na obsluhu (eBike Manuals), ktoré si možno prezerať v centre pomocníka Help Center. Tieto služby pomáhajú výrobcom elektrobicyklov viac zviditeľniť vlastnú značku a posilniť vernosť zákazníkov. Koncoví používatelia majú v aplikácii eBike Flow prehľadne uložené všetky dôležité údaje o svojich elektrobicykloch.

Modul pre digitálne aplikácie výrobcov elektrobicyklov

Prostredníctvom SDK eBike (Software Development Kit) a Cloud API (Application Programming Interface) poskytuje spoločnosť Bosch eBike Systems výrobcom digitálne nástroje, s ktorými môžu realizovať vlastné aplikácie a rozšíriť oblasť svojho digitálneho pôsobenia. Vďaka údajom o elektrobicykloch, ktoré Bosch poskytuje, generujú navyše skutočnú pridanú hodnotu pre užívateľov. Umožňuje to SDK eBike, s ktorého pomocou môžu výrobcovia prostredníctvom inteligencie Šikovného Systému (LED Remote, System Controller) získavať údaje, ako je rýchlosť alebo

dojazd, a integrovať ich do svojich vlastných aplikácií. Pre výrobcov sú užitočné aj vývojové nástroje, ktoré sú v balíčku obsiahnuté, napríklad aplikácia eBike simulátor pre macOS. Vývojári tak môžu simulovať vstupy z elektrobicykla, ako je rýchlosť, kadencie alebo výkon motora bez toho, aby museli na elektrobicykli fyzicky jazdiť. Môžu tak s dátami efektívne pracovať.

Prostredníctvom Cloud API majú výrobcovia prístup k dátovým súborom a môžu ich integrovať do svojich vlastných mobilných aplikácií. Získajú tak cenné informácie, ako napríklad o profiloch elektrobicyklov alebo aktivitách jazdcov, ktoré môžu využiť vo svojej vlastnej aplikácii a poskytnúť ich koncovým zákazníkom.

Z technického hľadiska sú Cloud API rozhrania, ktoré umožňujú tok dát medzi hardvérom Bosch, napríklad zariadením ConnectModule (BCM) či DiagnosticTool, alebo softvérom Bosch, napríklad aplikáciou eBike Flow, a vlastnými aplikáciami výrobcov elektrobicyklov. 

Čo to znamená v praxi? V dátovom súbore „Profil elektrobicykla“ možno napríklad nájsť hlavné údaje o elektrobicykli a údaje súvisiace s jeho používaním. Výrobcovia tak môžu profily elektrobicyklov, údržbu a podobne začleniť do vlastnej aplikácie. Ďalšia možnosť ponúka dátový súbor „Activity Records“, pomocou ktorého je možné získať prístup k podrobným údajom o aktivitách jazdca. Výrobcovia elektrobicyklov tak prostredníctvom Cloud API získajú rôzne informácie z aktivít jazdcov, ako je poloha alebo stav akumulátora, pre svoje vlastné mobilné aplikácie.

SDK eBike aj dátové súbory, ktoré sú prístupné prostredníctvom Cloud API, sa budú postupne ďalej vyvíjajú a ponúkať výrobcom širokú škálu digitálnych možností – vždy v prospech optimálneho zážitku z jazdy na elektrobicykli.

Pripravení na zážitok z jazdy na elektrobicykli zajtrajška

Smart Systém, pokiaľ na to dajú užívatelia súhlas, prenáša údaje o elektrobicykli prostredníctvom aplikácie eBike Flow na digitálnu platformu, a to Bosch Cloud eBike. Výrobcovia elektrobicyklov majú teraz k tejto digitálnej platforme prístup a môžu v prospech jazdcov na elektrobicykloch využívať príslušné služby. Môžu tak lepšie prispôsobiť svoju digitálnu ponuku potrebám koncových zákazníkov, ďalej vyvíjať vlastné riešenia a byť tak pripravení na zážitok z jazdy na elektrobicykli zajtrajška. 

Gregor Dasbach k tomu uvádza: „Naša platforma výrobcom ponúka širokú škálu digitálnych služieb. Patrí k nim aj riešenie tretích strán. Vo vybraných krajinách existujú už dnes partnerstvá s poisťovňami. Do budúcnosti možno predpokladať, že dôjde k začleneniu aj poskytovateľov lízingu, vozových parkov, miest alebo ponúk náhradných súčastí. Sme zvedaví, aký potenciál sa v budúcnosti objaví aj mimo cyklobranže.“

Porovnajte si ponuky, vyberte tú najvýhodnejšiu a ušetrite.

Ušetrite na hypotéke a životnom poistení alebo s nami sporte a zarobte viac. Nechajte si od nás porovnať ponuky a vyberte si tú najvhodnejšiu pre vás.

Páčil sa vám článok?

0
ÁnoNie
Vstúpiť do diskusie
V diskusii je celkom 0 komentárov

Obľúbené témy

digitálne služby

Toto ste už čítali?

Ceny benzínu spadli na predkrízovú úroveň. Budú ešte klesať?

20. 9. 2024 | Ivana Sladkovská

Ceny benzínu spadli na predkrízovú úroveň. Budú ešte klesať?

Benzín 95 sa predáva za 1,477 eura za liter, motorová nafta za 1,403 eura a prémiový benzín 98 zlacnel na 1,669 eura za liter. Za prepadom cien je predovšetkým pokles cien ropy na medzinárodnej... celý článok

Pozor na „stánkový“ podvod. Obchodníci predávajú falošný produkt

20. 9. 2024 | Redakcia

Pozor na „stánkový“ podvod. Obchodníci predávajú falošný produkt

Takzvané čapované Prosecco je hitom na rôznych festivaloch, jarmokoch a väčších akciách. Ľudia pritom netušia, že niečo takéto nemá s Proseccom nič spoločné.

Môžu cyklisti či kolobežkári jazdiť po chodníku? Pozor na pokuty

19. 9. 2024 | Barbora Magočová

Môžu cyklisti či kolobežkári jazdiť po chodníku? Pozor na pokuty

Chodník je primárne vyhradený pre chodcov. Napriek tomu však na ňom bežne stretnete aj cyklistov, kolobežkárov či korčuliarov. Nie všetci sú natoľko ohľaduplní, aby sa pohybu chodcov... celý článok

Vodiči, pozor: Diaľničná známka bude stáť 90 eur na rok

17. 9. 2024 | Ivana Sladkovská

Vodiči, pozor: Diaľničná známka bude stáť 90 eur na rok

Zvýšenie ceny za diaľničnú známku je súčasťou konsolidačného balíčka z dielne vládnej koalície. Zdražie celoročná 365-dňová známka a tiež jednodňová diaľničná známka.

Slovenská pošta plánuje zdražovanie, ceny môžu stúpnuť až o 16 percent

16. 9. 2024 | Redakcia

Slovenská pošta plánuje zdražovanie, ceny môžu stúpnuť až o 16 percent

Listové zásielky by mohli zdražieť o 20 až 30 centov, menšie balíky o 60 centov. Podľa návrhu Úradu pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb by ceny mohli narásť... celý článok