Ako vybrať mzdový a personálny systém?

PR článok | rubrika: SEO PR | 2. 4. 2024
Automatizované spracovanie miezd a personálnej administratívy je efektívnym riešením pre veľké i malé firmy. Vďaka investícii do personálneho softvéru eliminujete čas strávený pri spracovaní danej agendy a šetríte ľudské zdroje. Produktivita organizácie by mala byť vašou prioritou, a preto je ten pravý okamih na to, aby ste do firmy zakúpili softvér pre mzdy a personálnu administratívu. Čo všetko personálne informačné systémy dokážu a ako vybrať vhodný pre vašu firmu?
Ako vybrať mzdový a personálny systém?

Zdroj: Shutterstock

Výhody personálnych informačných systémov

Pri výbere personálneho informačného systému dbajte na to, aby zahŕňal moduly pre vedenie miezd i personálnej administratívy. Implementácia systému do vašej firmy vám prinesie veľa výhod:

  • Efektívne vedenie agendy: Personálny informačný systém zjednoduší a zefektívni administratívne procesy.
  • Automatizácia úloh: Automatizácia úloh ako sú výpočty miezd, dovoleniek, generovanie výplatných pások, evidencia dochádzky a iné.
  • Eliminácia chybovosti: Personálny softvér zníži riziko chýb.
  • Rýchly prístup k informáciám: Mzdový a personálny systém je cestou k rýchlemu prístupu k informáciám pre vedenie i zamestnancov. 
  • Súlad s platnou legislatívou: Informačný systém zaistí dodržiavanie legislatívnych požiadaviek.

Parametre pre výber personálneho softvéru

Výber personálneho informačného systému je dôležité rozhodnutie pre každú firmu. Systém by mal spĺňať vaše špecifické požiadavky a potreby. Zároveň by mal byť škálovateľný a prispôsobiteľný tak, aby rástol s vašou firmou. Znamená to, že by ste mali v prvom rade definovať, aké funkcie potrebujete a určiť si rozpočet na softvér.

Pred výberom systému porovnajte viacero ponúk s ohľadom na funkcie a možnosti prispôsobenia vašim požiadavkám. Uistite sa, že dodávateľ ponúka podporu a školenia, jeho softvér sa aktualizuje a umožňuje online prístup z celého sveta. Všetky uvedené parametre a veľa výhod navyše ponúka personálny informačný systém VEMA.

Personálny informačný systém VEMA

Široké možnosti nastavení a výber modulov robí z informačného systému VEMA primárnu voľbu rôznych typov firiem. Je vhodný nielen pre spoločnosti, ale tiež pre neziskové organizácie alebo školy. Modulárna štruktúra umožňuje, aby ste si vybrali len tie funkcie, ktoré reálne využijete.

Personálny informačný systém VEMA nahradí obrovské množstvo procesov ako sú spracovanie miezd, bankové prevody, elektronická komunikácia s úradmi, personálna evidencia a iné. Systém sa dá prispôsobiť vašim špecifickým požiadavkám a procesom v konkrétnej spoločnosti. Veľkým bonusom je intuitívne rozhranie, v ktorom sa ľahko zorientuje aj počítačovo menej gramotný zamestnanec. Systém je bezpečný a chránený najnovšími technológiami. Využite inovatívny personálny informačný systém VEMA a buďte vždy o krok vpred pred konkurenciou.

Porovnajte si ponuky, vyberte tú najvýhodnejšiu a ušetrite.

Ušetrite na hypotéke a životnom poistení alebo s nami sporte a zarobte viac. Nechajte si od nás porovnať ponuky a vyberte si tú najvhodnejšiu pre vás.

Páčil sa vám článok?

0
ÁnoNie
Vstúpiť do diskusie
V diskusii je celkom 0 komentárov

Obľúbené témy

inovácie

Toto ste už čítali?

Tomáš Chrenek: Cesta od obchodníka v hutníctve k najbohatšiemu Slovákovi

31. 3. 2025 | Natália Stašíková

Tomáš Chrenek: Cesta od obchodníka v hutníctve k najbohatšiemu Slovákovi

Tomáš Chrenek, jeden z najvplyvnejších podnikateľov strednej Európy, zaujíma prvé miesto v rebríčku najbohatších Slovákov s majetkom odhadovaným na 2 miliardy eur. Jeho podnikateľská... celý článok

Transakčná daň skrýva pascu pre subjekty s výnimkou, ukladá im skytú povinnosť

21. 3. 2025 | Ivana Sladkovská

Transakčná daň skrýva pascu pre subjekty s výnimkou, ukladá im skytú povinnosť

Od 1. apríla začína platiť transakčná daň a musia ju platiť všetky subjekty, okrem tých, čo majú výnimku v zákone. No aj neziskové organizácie, občianske združenia a školy musia včas... celý článok

Ako ušetriť vyše 700 eur na odvodoch? Legálna „finta“ pre nových živnostníkov

21. 3. 2025 | Ivana Sladkovská

Ako ušetriť vyše 700 eur na odvodoch? Legálna „finta“ pre nových živnostníkov

Ak ste začali podnikať v roku 2024, musíte si podať daňové priznanie za tento rok, no nemusíte to stihnúť do konca marca. Ak si požiadate o odloženie daňového priznania, vznikne vám... celý článok

Ste živnostník a máte zamestnanca? Na toto dajte pozor, inak môžete prísť o zákazníkov

20. 3. 2025 | Barbora Magočová

Ste živnostník a máte zamestnanca? Na toto dajte pozor, inak môžete prísť o zákazníkov

Podnikanie sa vám sľubne rozvíja a zišla by sa vám ďalšia pracovná sila? Potom si vopred dobre premyslite, ako do budúcna ochránite svoje záujmy. Pri niektorých druhoch zárobkovej činnosti... celý článok

Princípy úspechu podľa Baťu: Čo nás môže naučiť dnes?

17. 3. 2025 | Redakcia

Princípy úspechu podľa Baťu: Čo nás môže naučiť dnes?

Vo Vrábľoch ožil duch Tomáša Baťu! Diskusné fórum INOVATO prilákalo podnikateľov, inovátorov a nadšencov, ktorí sa nechali inšpirovať jeho odkazom. Diskusie sa sústredili na to, ako... celý článok