XTB predstavuje Zlatana Ibrahimovića ako nového globálneho brand ambasadora

PR článok | rubrika: PR článok | 30. 9. 2024
Spoločnosť XTB, globálny fintech ponúkajúci online platformu pre investovanie a mobilnú aplikáciu, oznámila nového globálneho ambasádora značky – bude ním futbalová ikona Zlatan Ibrahimović. Legendárny hráč sa predstaví v doposiaľ najväčšej marketingovej kampani XTB propagujúcej širokú škálu investičných riešení na 14 trhoch po celom svete vrátane Slovenska.
XTB predstavuje Zlatana Ibrahimovića ako nového globálneho brand ambasadora

Zdroj: XTB

Komerčná spolupráca

Zlatana Imbrahimovića nie je potrebné predstavovať. Je všeobecne považovaný za jedného z najlepších futbalových útočníkov sveta, známeho a rešpektovaného pre svoju jedinečnú techniku ​​a akrobatické voleje. Za touto strhujúcou osobnosťou sa skrýva jeden z najlepších hráčov všetkých čias – futbalová ikona, ktorá strelila viac ako 570 gólov a zaistila 14 majstrovských titulov v štyroch krajinách. Jeho profily na sociálnych sieťach v súčasnosti sleduje viac ako 120 miliónov ľudí z celého sveta. 

„Úspech v športe aj v investovaní závisí od sebadôvery, disciplíny a nezlomného odhodlania, preto som sa rozhodol spojiť sa s tímom XTB,“ povedal Zlatan Ibrahimović. 

Spolupráca so Zlatanom Ibrahimovićom je prirodzeným rozšírením marketingovej stratégie XTB, ktorá prepája svet profesionálnych športovcov s oblasťou investovania a financií. 

„Zlatanova charizma, disciplína a energia sa dokonale zhodujú s podstatou XTB a ja som nesmierne nadšený, že je naším globálnym brand ambasádorom,“ povedal Omar Arnout, generálny riaditeľ XTB. „Zlatan sa stal jedným z najlepších futbalových hráčov na svete vďaka tvrdej práci a oddanosti, čo je podobná cesta, akou sme si v posledných dvadsiatich rokoch prešli my. Z tohto partnerstva sme naozaj nadšení a sme si istí, že nám pomôže pozdvihnúť značku na úplne inú úroveň,“ dodal Arnout. 

Nový brand ambasádor bude debutovať v doposiaľ najväčšej marketingovej kampani spoločnosti, ktorá propaguje širokú škálu investičných produktov ponúkaných na online platforme a v mobilnej aplikácii XTB. Kampaň predstaví nový positioning „Kde vaše peniaze pracujú“, ktorý má odlíšiť ponuku XTB od konkurencie a ukázať zameranie spoločnosti na jednotlivcov hľadajúcich spôsob, ako svoje peniaze efektívne využiť, či už aktívne, alebo pasívne.  

„Multikanálová kampaň so Zlatanom Ibrahimovićom bude na Slovensku spustená v televíznom vysielaní, outdoorových reklamách, online priestore a v menšej miere aj v tlačených médiách a rozhlase. Okrem SR súčasne pobeží na 13 ďalších trhoch po celom svete cez obdobné kanály vrátane VOD platforiem a televízneho vysielania v Poľsku, v Česku, v Rumunsku a Portugalsku,“ dodal Michael Kopta, marketingový riaditeľ XTB pre Česko, Slovensko a Maďarsko. 

Ďalšie informácie nájdete na webe xtb.com/sk

Porovnajte si ponuky, vyberte tú najvýhodnejšiu a ušetrite.

Ušetrite na hypotéke a životnom poistení alebo s nami sporte a zarobte viac. Nechajte si od nás porovnať ponuky a vyberte si tú najvhodnejšiu pre vás.

Páčil sa vám článok?

0
ÁnoNie
Vstúpiť do diskusie
V diskusii je celkom 0 komentárov

Toto ste už čítali?

Gen Z sa toho nebojí. Mladí ľudia investujú, ich rodičia majú traumu

27. 9. 2024 | Ivana Sladkovská

Gen Z sa toho nebojí. Mladí ľudia investujú, ich rodičia majú traumu

Nedávny prieskum ukázal, že mladí ľudia sú v investovaní oveľa odvážnejší ako predošlé generácie. Niet sa čo čudovať. Ich rodičov traumatizovali finanční poradcovia bažiaci po astronomických... celý článok

Potrebujete na väčšie výdavky súhlas manžela? V týchto prípadoch áno

27. 9. 2024 | Barbora Magočová

Potrebujete na väčšie výdavky súhlas manžela? V týchto prípadoch áno

Bezpodielové spoluvlastníctvo manželov (BSM) je často vnímané ako záruka rovnosti v manželskom majetku, no nedávne rozhodnutie Najvyššieho súdu ukazuje, že pravidlá nie sú také jednoznačné.... celý článok

Inflácia nám doslova žerie peniaze: 3 tipy, ako ochrániť svoje úspory

17. 9. 2024 | Natália Stašíková

Inflácia nám doslova žerie peniaze: 3 tipy, ako ochrániť svoje úspory

Inflácia, ktorá sa v posledných rokoch stala veľmi aktuálnym problémom pre mnohých Slovákov, si neustále hľadá nové cesty, ako ovplyvniť našu peňaženku. Aj keď dnes nedosahuje dvojciferné... celý článok

Čoraz viac slovákov vlastní kryptomeny. Vedomosti nám však stále chýbajú, ukázal prieskum

13. 9. 2024 | Redakcia

Čoraz viac slovákov vlastní kryptomeny. Vedomosti nám však stále chýbajú, ukázal prieskum

Záujem Slovákov o kryptomeny stúpa. Kým v roku 2022 vlastnilo nejakú kryptomenu 5,8 % Slovákov, dnes je to podľa najnovšieho prieskumu 16 %. Čo však stojí za týmto nárastom a čo to... celý článok

Čo robí väčšina Slovákov zle pri sporení na dôchodok

9. 9. 2024 | Redakcia

Čo robí väčšina Slovákov zle pri sporení na dôchodok

Slováci si čoraz viac uvedomujú dôležitosť sporenia na dôchodok, no efektívne investuje len zlomok z nich. Prieskum pre spoločnosť SIMPLEA ukázal, že až 83 % Slovákov považuje sporenie... celý článok